<3

~~ Horses is it all ~~

Förlåt men pallar inte xD

Publicerad 2012-08-15 12:55:02 i E's inlägg,

Asså förlåt för no bloggning men pallar inte blogga ibland xD Aja...
 
Idag har jag övat på spansk skritt med Pegas och han blir bara bättre och bättre för varje gång! Snart kan han det :D Det var väl det man kan säga om det så, här är outfiten X)
 
 
 
 
 
 
 
-------------------------------------------------------------
 
Idag tränade jag Prisma i dressyr. Vi övade på skänkelvikningar, öppna, sluta och andra lite enklare vägar. Det gick så dåligt det kan :( Hon rusade runt och kastade av mig i backen en gång... Jag är så himla trött på att hon håller på sådär i dressyren! >:/ Ska nog anlita en tränare och en massör till henne -.- Aja, ringer direkt efter att jag skrivit detta inlägget ^^ Outfit:
 
 
 
 
 
 
 
-----------------------------------------------------------------
 
Sapphire fick gå i skritten idag :) Fölet kommer snart! :D Längtaar ^^ Hon hade bara en grimma på sig och det är lite onödigt att visa upp ;) Så, vi hörs!
 
 
 
/E
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela